Ja se ne podrazumevam

foto: Dragan Đurđević


Kakav je vaš energetski status.? Bitišete na polju niske ili visoke frekvencije? Da li imate empatiju.? Slušate li ono što govore i pratite li govor tela ljudi na koje ste upućeni? Umete li da se međusobno razumete u tišini, bez reči sagledate biće naspram sebe? Jeste li energetska pijavica?  Vidite li prekor u očima bližnjih? Imate li osećaj da vam nešto zameraju, iz vama nepoznatog razloga, ili  iz razloga kojeg niste svesni? Oni ne žele da vas prosvetle jer, možda je to početak kraja dobrih odnosa. Barem povod za svađu.
Kad dođe do dizbalansa u  emocionalom  i energetskom uzimanju i davanju, a vi imate potvrdne odgovore na gore postavljena pitanja, vreme je da se prestrojite i preispitate sebe radi.
Dragi roditelji, draga deco, dragi partneru, dragi prijatelji, znate šta?  Ja se ne podrazumevam.
To što imam snage  i strpljenja za sve vas, zove se ljubav. Dolazi iz srca. Iracionalna je. Ne ide na kantar.
Nisam akumulator za napajanje vaših praznih baterija.
Nisam prečistač vaših negativnih misli.
Nisam stimulator vaše konformističke inercije i malodušnosti.
Znam dane vašeg rođenja i zamislite, znam šta  za rođendan i Božić želi svako od vas. Primetili ste da vas ne pitam za čim žudite.  Šta bi vas obradovalo. Uvek se pitate kako sam pogodila šta želite.
Slušam šta govorite. Ne posedujem natprirodne moći. Koristim samo ove zemaljske, ljudske, koje mi je dobri Bog podario. Gledam vas. Analiziram ono što kažete i ono što prećutite. Puštam da vas prođe i podnosim kad me  lažete. Sigurno ne biste sve to radili da umete drugačije. O svojim “problemima” koji su vam omiljena tema govorite neprestano. Pomislim, treba pomoći mišljenjem, možda savetom jer ,zašto bismo pričali o problemima, osim ako ćemo se uhvatiti u koštac sa njima. Ali, ne.  Ne treba vama taj savet koji ste tražili a nikad prihvatili. Uvredi vas kad sam u pravu. Vaš  problem  je vama tema , a meni briga. Dozvolite, o problemima razgovaram samo sa osobama sa kojima ih nameravam rešiti.
Govorim istinu onima koje volim, a oni, često ne znaju šta će sa njom. Nikad ne kažem, jesam li ti rekla? Dok unižavate svoje propuštene prilike i izgubljeno vreme, ja iskreno žalim za svim tim.
Ono što radim, izgleda vam lako,  jer  ne govorim da je teško. Tepate mi da sam luda, a ja vam evo ozbiljno poručujem , uživam u svemu što sam izabrala da radim.
Moj energetski status je maksimalan.
Delujem u visokofrekventnom polju.
Imam definisanu i kontrolisanu empatiju.
Već sam rekla da slušam i gledam ljude oko sebe.
Umem da ćutanjem pružim podršku i čujem tišinu kojom mi se retki obraćaju.
U vašim očima vidim prekor, u povišenoj frekvenciji čujem stres. Egzaltiranost u nastupu mi ukazuje da ste besni.  Upućena sam u vaše zdravstvene kartone.
A vi? Šta vi vidite i čujete dok stojim ispred vas.
Nije ovo upućeno   prekora radi, niti iz ljutnje.  Ovo je uputstvo.
 Nesebično dajem i sebično uzimam ono što želim. Delujem.  Primetili ste da me nešto manje ima u vašim životima?  Nije slučajno.  Ja nisam po defoltu.

Коментари

  1. Super! ...i..vrlo drcno! Ocigledno ti je puna kapa mediokriteta i onih jos nize.

    ОдговориИзбриши
  2. Bravo! Moje misli si napisala. Bolje ti nego ja, pa ko se prepozna... A mnogi će...

    ОдговориИзбриши
  3. Ma "opušćeno" draga Sanja. Važno je da se čita. Ne pišemo mi zakone pa da nas tumače... lako je pronaći se u toliko tekstova.
    Hvala, suština je u prepoznavanju. To inteligentne vodi put promene i rasta. Mozak zahteva redovan trening.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови