Oprostite, nisam hteo da smetam


                                                                   wannabemagazin



Oprostite, nisam hteo da smetam,
izvinite ako je prilaz bio grub,
molim Vas praštajte, umesto cveta,
dozvolite rukoljub.

Šarmantnim damama koje srećem,
volim komplimente da dajem,
manje se kajem kad priđem i pitam,
kad propustim priliku duplo se kajem.

Mlađi muškarci kao ja, vole
zrelo i zabranjeno voće,
imam iskustva sa onima što neće,
ali, mnogo više sa onima koje hoće.

I ništa meni gospo ne fali,
tek u novčaniku nešto novca,
cure su zahtevne, žena se igra
kuguarke i mladog lovca.

Sa njom mi ostane vremena dosta
za provod, društvo, kladionice,
uvek me dočeka k’o milog gosta,
ja joj vratim osmeh na lice.

Nemojte biti hladni i strogi,
mada priznajem, lepo Vam stoji,
primetih Vaš osmeh kada ste ušli,
nisam od onih što godine broji.

Ne želim sam piti to Vaše piće,
kulturno ste me odbili, hvala,
sa Vama  nisam imao sreće,
al’ uvek me čeka moja devojka mala.

Коментари

Постави коментар

Популарни постови